Школа мистецтв для дітей і дорослих
+38 (050) 174 62 09

Найкращий викладач по музиці: Місія нездійсненна

17 Чер
преподаватель музыки

«Ось так все просто! – запитаєте ви. – Що, навіть не варто намагатись?» Шкода. Якщо ви хочете знати, як виглядає ідеальний викладач вокала чи гри на гітарі, то він, ймовірно, існує , але не в нашій галактиці. І так, якщо ваш зореліт перетинає простори космосу в пошуках довершеного педагога, ми готові стати вашим гідом- поводирем серед земних, таких недосконалих, але часом просто неперевершених викладачів музики!

Для початку визначимось з цільовою аудиторією. Чим молодше дитина, тим менш вимоглива вона до авторитета вчителя: вона готова вчитись навіть у однолітка, який хоче чомусь її навчати. Стаючи дорослими, люди втрачають простоту, обростають непомірними вимогами, як до себе, так і до педагога, їм уже хочеться, щоб вчитель був авторитетним ( і часто навіть авторитарним). Ця відсутність дитячості, до речі, і заважає продуктивному навчанню. Тому, якщо учень( вік не важливий) простий і відкритий, то йому підійде викладач помолодше, а якщо загруз у комплексах, то більш зрілий вік викладача лише додасть ваги в очах учня.

 

Тепер перейдемо до мети навчання.

Цілі, які не допоможуть знайти потрібного педагога:

  • «Я хочу зробити з нього/неї зірку!»
  • «У нас в сім`ї всі грають на фортепіано»
  • «Його/її потрібно чимось зайняти»
  • «Він/вона у мене тиха, спокійна людина. Напевно, музика нам підійде».

 

Допоможе:

«У нього сильна тяга до музики ( постійно співає або намагається грати на інструменті)» – підійде досвідчений педагог, можливо, не самий харизматичний, і трохи суворий. Якщо юний талант вже самостійно проявляє себе як музикант, йому потрібен сильний викладач, котрий зміг би направити прагнення в потрібне русло, не дати мотивації застоятись, розслабитись і акцентувати успіх на досягненнях.

«Йому/їй подабається, коли грають інші, але за інструментом ( на сцені) ніяковіє». Комунікабельний, відкритий викладач, котрий буде потужно мотивувати, підбадьорювати, заохочувати, підтримувати будь-які досягнення, навіть незначні, і дуже м`яко, ненастирливо направляти до нових вершин. Вимогливий же викладач відлякуватиме такого учня.

«У учня є необхідні дані, але він непосидючий і неслухняний». Потрібен педагог музики обізнаний у психології. Тут не настільки важливі майстерність і музичний професіоналізм, як знання прийомів маніпулювання дитячим інтересом. І даремно деякі батьки від самого початку відмовляються від музичної освіти для своїх чад: саме музична освіта, як дисципліна, здатна допомогти людині адаптуватись в соціумі, котрий, як не крути,все ж система. Суворість налаштує такого учня проти навчання, а «м`якому» педагогу він просто сяде на голову.