Школа мистецтв для дітей і дорослих
+38 (050) 174 62 09

5 порад, що покликані зробити заняття музикою різноманітнішими

30 Тра

Трапляється, уроки музики не приносять колишнього задоволення. Часом дитині важко протистояти принадам вулиці і всіляким розвагам. Іноді хочеться все жбурнути: навіщо найкраща музична студія, навіщо першокласний викладач вокалу або фортепіано, якщо зникло бажання вчитися? Не поспішайте засмучуватися.

Набридає все. До того ж, ми іноді настільки зациклені на миттєвому результаті, що забуваємо про покликання мистецтва – дарувати задоволення. Виконавцю – також. Давайте не позбавляти юних музикантів радості!

1 . Грати з вогнем – воно того варте. Звісно, якщо це гра на фортепіано. Вогонь дарує відчуття урочистості, таємничості дійства. Під танцююче полум’я навіть нудні гами звучать загадково. Можна купити підсвічування у вигляді зоряного неба або із іншими зоровими ефектами (на кштал тих, що використовують на дискотеках).

2. Виступає …! Дитині важко побачити в перспективі, для чого всі ці вправи та етюди. Потрібно показати їй кінцеву точку – мету занять, а це, звичайно ж, концерт. Якщо дитина ще зовсім крихітка, в концерт можна просто « зіграти» і зробити глядачами улюблені іграшки. Але якщо юний талант вже має власний репертуар, запросіть друзів та сусідів. Можна навіть разом виготовити іменні запрошення. А якщо ви зважитеся на переодягання, це буде вищий пілотаж!

3. Крокувати та співати! Дитина нудиться, поки ви закінчуєте якусь роботу: на кухні , по господарству, написання листів або пошук важливої інформації в Інтернеті? Натякніть, що, якщо вона вам підіграє (підспіває ), справи підуть напрочуд краще. Неважливо, на чому саме вам акомпанують, головне, що всі беруть участь у спільній корисній справі.

4 . Без поганої погоди не було б в житті пригоди. Задощило? Запитайте у дитини: який із творів, на її думку, найкраще підходить для такої погоди. Вітрило-вітер? Скажіть : «Гадаю, етюд # нагадує завивання вітру». Співзвучність природи розвиває і смак, і стиль юного (і не зовсім юного) музиканта.

5 . Хей-хай, хвилю тримай!. Підбирайте матеріал, який до вподоби дитині. Посередній вибір репертуару знищив не одну музичну кар’єру ! Обговорюйте з дитиною різні жанри музики, щоб виявити її уподобання.